info@ishanghai.sk

Obejednajte si jedlo na donášku.

Váš názor nás zaujíma, preto neváhajte nám nechať Váš odkaz (nechajte prosím Váš e-mail (nebude zverejnený) v prípade, že by ste chceli našu odpoveď).


Vložiť príspevok do Knihy návštev

Meno: Anton Miština Dátum: 03.03.2018
Správa: Dobrý deň. Navštevujem vás už veľa rokov a tiež si objednávam jedlo často domov aj do práce. Vždy som bol veľmi spokojný, no mám jedno obľúbené jedlo, konkrétne číslo 16 Kuracie s bambusovými výhonkami a hubami, ktoré ste mi začali celkom dosť kaziť. Poprosil by som preto pani kuchárku nech si poriadne prečíta prílohy v tomto menu, či tam niekde nájde CIBULU!!!? Totálne ju neznášam a keď mi ju tam nahádže, tak sa jedla ani nedotknem. Nikdy pred tým, tam nebola! Keby áno, tak si toto jedlo neobjednávam. Poprosím pozdravte ju odo mňa, ďakujem.

Tono
 
Meno: Lula Dátum: 12.11.2017
Správa: Ja som veľmi spokojná s touto reštauráciou, objednávam si odtialto pravidelne,aj osobne mám iba dobré skúsenosti.
Pre mna je to určite najlepsia čínska reštaurácia v akej som bola.
Urcite odporúčam.
 
Meno: Jan Dátum: 09.06.2017
Správa: Dobry den.

Este stale plati ponuka 4,50e za Švédske stoly a cas PIATOK - SOBOTA - 10:30 - 19:00?
Dakujem.
 
Meno: jarino Dátum: 17.04.2017
Správa: Ďakujem za odpoveď ale nerozumiem prečo vozíte mrazené kurčatá z Nemecka keď na Slovensku máme kvalitne a zdravé kurčatá .Čo tak podporiť slovenské výrobky.Určite by bolo veľa zákazníkov spokojných a každý by si tých 20 centov priplatil za slov.kurča A pisat že z Nemecka je ten najlepší tovar nie je celkom pravda sem vozia iba 2 triedu to čo by v Nemecku nepredali Dakujem
 
Meno: jarino Dátum: 13.04.2017
Správa: Prosím Vás môžete navštevnikov uistiť že u Vás sa nepodáva Brazílske mäso a pečienka?Alebo môžete napisat aká je u Vás kuracinka? Ći je chovane a zabite na Slovensku? Mám strach isť do akejkoľvek reštaurácie.
 
Meno: Miriama Dátum: 16.03.2017
Správa: Čítala som komentáre ohľadom rozvozu a teda som veľmi prekvapená,pretože som takú skúsenosť vôbec nemala.
Presne to čo som mala objednané som aj dostal,v presnom čase ako mi bolo povedané,jedlo bolo horúce,chutné,nevyliaté po taške.Dokonca som už na druhý krát nespomenula jednu požiadavku a automaticky si to pani zapamätala,čo ma veľmi potešilo.
Rozvoz,pani rozvozáčka a papanie *****

A teraz tá druhá časť - obsluha priamo v reštaurácii.
Boli sme tam s priateľom nedávno a pri obsadenosti dvoch stolov,sme čakali asi pol hodinu kým sa niekto začne o nás zaujímať a donesie nám aspoň jedálny lístok.Najvtipnejšie na tom bolo to,že obsluha okolo nás prechádzala,videla nás,dokonca si chlapci sadli a vykecávali medzi sebou asi dva stoly od nás,majiteľka si tam niečo robila...tiež sa na nás pozerala a ako nič.Po polhodine hypnotizovania mali len jedno šťastie a to môjho priateľa,ktorý sa išiel spýtať či môžme poprosiť jedálny lístok.Od ktorého momentu bolo už všetko rýchlo a v poriadku.Keby som sa to išla opýtať ja,tak by sme sa tam asi ani nenajedli.
Dám tej obsluhe ešte jednú šancu,ale ak to takto bude aj na budúce tak skúsim konkurenciu i keď rozvoz je super.
 
Meno: Anonym. Dátum: 27.02.2017
Správa: Objednali si sme si jedlo čistý hnus všetko bolo pokazené absolútne neodporúčam
 
Meno: jarino Dátum: 20.11.2016
Správa: Prosím Vás nemohli by ste aspoň raz za rok zmeniť jedálniček Nemyslím tak že vymeníte zeleninu kde patri kukurička za fazuľky. Chod im k Vám už 3 roky a jedálničiek ten istý Prosím Vás napíšte mi ktoré jedlo ste uvarili a dali do ponuky ako novinka za 3 roky.Predsa nemôžete mat 20 rokov ten istý jedalniček Ak chcete byt lepši musíte stále niečo nove ponukat aby k Vam sa ľudia vracali Dakujem a tešim sa ako mi napíšete to nove jedlo za posledne 3 roky
 
Meno: Sklamana Dátum: 12.08.2016
Správa: Som velmi sklamana z tejto restauracie, dva krat som si objednala jedlo a dva krat mi ho zamenili..prvy krat som to zistila este tam a po 15 minutach zazerania personalu mi ho vymenili..povedala som si ze sa asi pomylili tak som to neriesila..dnes som volala nadiktovala som cisla jedal aj nazov aby neprislo k zamene..a doma som otvorila uplne ine jedlo ako som si objednala!! Uz tam nepojdem..neodporučam!!!
 
Meno: Vlado Dátum: 21.06.2016
Správa: len by ma zaujímalo či náhodou nerobievate SUSHI aj ked asi je to viacej Japonska záležitosť či? :-) bo sushi je fantázia.
 
Meno: milovníčka jedla Dátum: 31.05.2016
Správa: Zdravím, som pravidelná návštevníčka vašej reštaurácie pretože mi u vás vždy chutí a vyhovuje mi aj skvelá cena. Občas si objednávam jedlo aj domov a tu nastáva problém - z 5 pokusov sa na rozvoz dovolám možno tak raz, čo ma zakaždým dosť sklame, hlavne keď som poriadne hladná. Buď je obsadené alebo nikto nedvíha, alebo mi zdvihne pani že práve šoféruje a zavolá neskôr, alebo sa ozve odkazovač že z dôvodu xy sa ten deň nerozváža (čo mňa ako zákazníka takpovediac nezaujíma). Dnes 31.5. 2016, sa mi opäť raz ozval odkazovač a veselým tónom mi ohlásil, že v pondelok nerozvážame, budeme sa tešiť od utorka - podotýkam dnes je už utorok! Mali by ste so svojim rozvozom niečo robiť. Keď si chcem objednať jedlo tak sa mi to bohužiaľ často nepodarí a odrádza ma to čím ďalej tým viac.
 
Meno: Anonym Dátum: 07.05.2018
Správa: Pracoval som v Č. R. a všetko je tak ako ma byt. Jedlá varia super vnutri cisto odporucam
 
Meno: Marek Dátum: 02.11.2015
Správa: Dnes 2.11.2015 som bol u vas na obednom menu kde si priatelka nasla v slepačej polievke na spodku taniera nejakeho cerva-husenicu.Majitelka sa nezunovala ani na minimum co je ospravedlnenie.Uz k Vam nikdy nepojdeme.Sme velmi velmi sklamaní...
 
Meno: admin Dátum: 28.09.2015
Správa: Pani Veronika si objednala jedlo do Záhorskej Bystrice, a preto podľa všetkého si jedlo od nás neobjednávala. Zrejme si objednala jedlo z Bratislavy (opravte ma, ak sa mýlim).
 
Meno: Lea Dátum: 28.09.2015
Správa: Dobrý deň, bola som zaskočená cenou dovozu, ktorú spomína pani Veronika. Ku každému menu je účtovaná cena 0,80€(mení sa to podľa počtu objednaných jedál a obce), no nikde nie je napísaná ani spomenutá cena, ktorú pani uviedla (5-15€). A rada by som dodala, že dňa 21.9.(pondelok) ste sa na rozvoz nemohli dovolať, nakoľko v pondelok rozvoz nerobíme.
 
Meno: Veronika Dátum: 21.09.2015
Správa: dobry vecer objednavala som si u vas jedlo na dovoz uz viac krat a bolo uzasne dnes som si chcela zase objednat aj sa mi to podarilo a vola mi pani ze ste zdvihli cenu dovozu z 5€ na 15€ coooooooo?????????!!!!!!!!!!!! Jedlo za 17€ a dovoz 15€€€€ ste sa zblaznili az take dobre vase jedlo zase neni skoda nieje to dobra reklama
 
Meno: Soňa Dátum: 17.05.2015
Správa: Chodili sme k Vam radi a často až do chvile kym som v kačici po domacky nemala zelene a smrdlave mäso. Stalo sa to asi pred mesiacom. Porciu mi hned vymenili aj sa ospravedlnili ale chut ma prešla nakolko som z toho aj s konzumovala. Tak že dakujeme a už v živote Vašu reštauraciu nenavštivime. Dobru chut ostatnym navštevnikom.
 
Meno: Marek Dátum: 07.04.2015
Správa: Zatiaľ mám s Vami len výborne skúsenosti,tak dúfam,že nesklamete,držte sa,stály,verný zakaznik :)
 
Meno: R Dátum: 01.03.2015
Správa: Nechapem to vase dovozne na 1 adresu uctovane 3x to nema hadam nikto iba vy 3x0,60€,nabuduce auto otocim 3x aby to bolo spravodlive.Jedlo vynikajuce ale to dovozne ma fakt stve
 
Meno: Domeová Dátum: 14.02.2015
Správa: Dobrý deň dnes sme si objednali 3× obedové menu prišlo to za 85 minút...chápem keď máte toho veĺa ale aspoň nás dopredu upozornite,jedlo bolo totálne bez chuti vodové..chceli sme všetko nepikantnè samozrejme ze jedno jedlo bolo pikantnè no hnus totálne sklamanie.A nechápem to dovoznè 3×0.60 prečo 3×???Veď je to jedna cesta...už určite neobjednáme ani neprídeme ...neodporúčam
 
Meno: KATKA Dátum: 07.01.2015
Správa: Dobry den,
medzi sviatkami sme sa 2x zastavili ochutnat Vase svedske stoly - pochutili sme si, ale dlho sme nevydrzali, pretoze jedna obsluhujuca tak nahlas tahala papuce po zemi, ze sme to nezvladli a museli odist.... mala by riad umyvat a nie ho zbierat.... je to fakt odpudzujuce.
 
Meno: Norika Dátum: 04.12.2014
Správa: Dnes sme navštíli Vašu reštauráciu až z oravy a boli sme Veeelmi spokojný,jedlo bolo chutne a snažili sme ochutnať všetko, vrelo odporúčam.......aj personal bol v pohode.
 
Meno: Jarino Dátum: 02.10.2014
Správa: Dobrý deň Som stáli návštevník a som docela spokojný chodím k Vám až z Handlovej Ale jednu prosbu mám prečo nedávate nové jedla lebo keď k Vám chodíme často tak som zistil že to je stále to iste Napríklad kačka v jednom je hrášok v druhom kukurica v tretom mrkvička štvrtom bambusové výhonky ale v skutočnosti to je to iste.My by sme uvítali častejšie nove jedla a tie by boli uvedene zvlášť tak aby človek nemusel cely obsah čítať či tam nemáte nove jedla.Nam nejde len o to mat plne brucho ale chceli by sme ochutnať nove chuťe ved čina je tak rozmanitá v jedlách že človek keď by denne jedol nove jedlo aj tak by ich všetky neochutnal.Inak som spokojný a držim Vám palce pri podávani nových jedál ktoré by boli označené zvlašť v jedálnom listku Dakujem
 
Meno: Tony Dátum: 27.09.2014
Správa: Dobrý, dnes nemáte rozvoz? A tak som sa tešil :)
 
Meno: MK Dátum: 19.08.2014
Správa: Výborné jedlo. Za super cenu. Objednané jedko bolo teplé a chutné.
 
Meno: Amper Dátum: 18.07.2014
Správa: Ďakujem za veľmi dlhý vlas čo som mal dnes v obede. Rád som k vám chodil, ale už sa tak ľahko neukážem.
 
Meno: Pomaranč Dátum: 18.03.2014
Správa: Naozaj ste skvelí. Veľmi rád ku vám chodím a za každým mi u vás naozaj veľmi chutí. Určite môžem len doporučiť, čo som aj spravil a každý kto vás následne navštívil rovnako ocenil vaše kvality. Jediné, čo mi u vás chýba sú ázijské paličky, ktoré by dobre poslúžili pri niektorých jedlách, predovšetkým však pri sushi (mne osobne príde veľmi neprirodzene ho jesť klasickým príborom). Ale inak, všetko skvelé!
 
Meno: Zuzana Dátum: 18.12.2013
Správa: Včera sme si po dlhom čase znovu objednali a som veeeelmi spokojna, jedlo bolo vynikajúce, dokonca to sushi nemalo chybu :-). A co sa týka donášky, tak isto na jednotku, objednavali sme uz vela krát a pani je vzdy velmi mila a ochotna (pan z prispevku nizsie mal asi zlý den :-).
 
Meno: Matúš Dátum: 14.12.2013
Správa: A ešte neviem či je normálne, keď na to jedlo sa má čakať hodinu a pól.
 
Meno: Matúš Dátum: 14.12.2013
Správa: Dobrý deň, chodím k Vám už nejaký ten rok, ale v poslednom čase ma strašne prekvapuje Vaša obsluha. Mám taký pocit ako keby sme boli nejaké handry a nie zákazníci to ako sa chovajú je už naozaj vrchol všetkého. A to nehovorím o pani čo zdvíha telefón na rozvoze .. telefonuje alebo sa rozpráva s niekým iným ? A to, že je drzá ani nehovorím dôležitá ako 5 koruna a popri tom len odrádza mal som chuť zrušiť celú objednávku!
 
Meno: Koala Dátum: 13.12.2013
Správa: Už dlhšie som u vás nebol, tak po dlhom čase som opäť ku vám navítal. Všetko bolo vynikajúce, veľmi ma potešili aj tie popisky k jedlám - aj keď stále zostáva výber veľmi náročný, keďže všetko z toho je veľkým potešením pre chuťové poháriky. Len tak ďalej. A potešil aj darček k Vianociam, to som naozaj nečakal. Ste super! Želám vám veľa šťastia. Vašu skvelú reštauráciu môžem každému len a len odporučiť!
 
Meno: Peter Dátum: 29.10.2013
Správa: mate otvorene 1. novembra?
 
Meno: to Martin Dátum: 13.10.2013
Správa: Martin: A prečo neskritizovať, nie? :) Na to slúži táto stránka, aby si tu ľudia mohli prečítať názory iných. Predsa nebudem písať, že to bolo super výborné jedlo, keď to nie je pravda. ;) Neviem, čo je teda do smiechu, keď tu ľudia píšu svoje negatívne skúsenosti. Z chýb sa treba poučiť a do budúcna tomu predísť. Znova sa zopakujem, na to slúži táto stránka.
 
Meno: Martin Dátum: 09.10.2013
Správa: pekný deň, už 15 rokov navštevujem Vašu "čínu" vždy keď mám tú možnosť a služobnú cestu. Pravdupovediac mám skúsenosti z viacerých "čín", či už v Bratislave, Prahe, Kodani, Paríži ale nemôžem si pomôcť, najviac mi chutí u Vás. Je jasné, že je čo vylepšovať ale keď tu čítam príspevky čo len kritizujú, tak je mi do smiechu na malomeštiactvom niektorých ľudí. Pozdravujem týmto bezchybných ;-)
 
Meno: Silvia Dátum: 01.10.2013
Správa: Od ktorého roku funguje vaša reštaurácia? Je tam fakt výborne...
 
Meno: admin RE: Ploštica Dátum: 29.09.2013
Správa: Pokiaľ máte záujem, kľudne menujte (avšak nebudem ich poznať). Čo sa toho týka, 3 roky dozadu (2010), taktiež nie.
 
Meno: Ploštica Dátum: 26.09.2013
Správa: Takže šváby áno. No ešte lepšie. ;) Kto sú tí ľudia, hm, napríklad jeden, čo tam pracoval alebo skôr brigádoval také 3 roky dozadu a potom samozrejme aj ostatní. Hádam nechcete, aby som menovala. ;)
 
Meno: admin RE: Ploštica Dátum: 26.09.2013
Správa: Dobrý deň Ploštica, neviem, kto sú tí viacerí ľudia. Avšak čo sa týka ploštíc, určite nie. (Pokiaľ chcete odpoveď, tak prosím, nechajte svoj e-mail (čo je aj napísané v odkaze). Odpovedáme takto, aby niekto nepovedal, že nereagujeme na dotazy.)
 
Meno: Ploštica Dátum: 26.09.2013
Správa: Počula som už od viacerých ľudí, že vo Vašej reštaurácii sa v minulosti, dokonca nie dávnej povaľovali v kuchyni jedlá kade-tade, bol tam hmyz v podobe švábov alebo ploštíc.
 
Meno: admin RE: Marika Dátum: 23.09.2013
Správa: Dobrý deň Marika, ospravedlňujeme sa za túto skúsenosť. Pokiaľ Vám niekto povedal, že jedlá budú dovezené o 11:00, tak zrejme nastal nejaký omyl, alebo nedorozumenie, nakoľko obedné menu varíme na objednávku a objednávky prijímame až od 10:30. Preto z tohto dôvodu sme Vám nemohli doviezť jedlo do 11:00, aj keď by sme chceli. Čakacia doba závisí od počtu objednávok a lokality. Okolo obeda je to cca 1 hodina až 1 hodina a pól. V jedle č. 43 je síce aj hríb (huby), ale spravidla tam býva minimum, v čom spočíva čiastočný rozdiel u jedla č. 26. Máte pravdu, že pokiaľ je jedlo studené, tak to už také chutné nie je, aj keby sa to dalo zohriať a taktiež aj omáčka z jedla je menej hustá (stane sa vodou). Jedlá balíme do termoobalov. Vzniknutá para z jedla sa začne kondezovať, tým vznikne voda a jedlo sa "namočí a zmäkne". Možno by bolo riešením termoobaly s dierkami na vrchu, ale tie sme zatiaľ ešte nevideli. Podľa môjho subjektívneho názoru zabalené jedlo skoro nikdy nechutí na 100% ako to na tanieri. Pokiaľ sa však stane, že nie ste s jedlom spokojná, overíme, vymeníme. Dovozné sa platí síce za každé jedlo, ale peniaze za dovoz my nedostávame, takisto neurčujeme ani cenu dovozného. Tí, čo rozvážajú jedlo, robia na živnosť (máme s nimi uzavretú zmluvu, to je všetko). Preto, keď niekto chce objednať jedlo na donášku, odkážeme, aby zavolal na 0911 355 336. (Tiež by ma nahnevalo, pokiaľ si objednám napr. 5 jedál a za každé jedlo by som mal platiť dovozné. Inú možnosť zatiaľ nemáme, aby sa platilo za jednu objednávku a nie za každé jedlo.)
 
Meno: Marika Dátum: 23.09.2013
Správa: Dobrý deň,
v piatok 20.9.2013 sme mali pracovnú akciu, ktorá sa konala na golfovom ihrisku. Vo vašej reštaurácii sme si objednali jedlo, lebo už sme to tak urobili na jar tohto roku.Boli sme vtedy maximálne spokojní. Jedlo bolo vtedy chutné, teplé, proste také aké človek, čo ho pozná očakáva.
Bohužiaľ v piatok 20.9.2013 , nielen že jedlo nám priviezli po viac ako hodine a pol, hoci objednávka bola dohodnutá telefonicky na 11-tu hodinu, jedlo bolo studené a veľmi nekvalitné a nechutné. Kolegovia čo si objednali vývar-dostali iba vodu s pokrájanou kapustou, osto-kyslá polievka našťastie nesklamala. Ja konkrétne som mala tofu č.43 - pikantné. Tofu tam síce bolo, ale na vode a bez zeleniny, mala som tam jeden jediný hríb, kapusty tak na vidličku , bambusové výhonky,paprika s mrkvou, hráškom a pórom tam neboli a pikantné bolo iba na jedálnom lístku. Pritom toto jedlo mám najradšej a často som si ho u Vás dávala. Ešte som takúto nekvalitu nikdy nedostala. Kolegovia mali sedem pokladov - boli sklamaní z chuti, lepšie povedané z nechuti jedla.
Účtujete si za balenie 0,27€ a za donášku každého jedného balenia 0,50€. Kvalita jedla však asi nič neznamená. Teda aspoň v tento piatok určite.Naozaj som sklamaná, pretože Vaša reštaurácia nemala pre mňa doteraz žiadnu konkurenciu. Patrila medzi moje obľúbené.Keď čína tak jedine u Vás. To som vždy hovorila. Teraz mám však pochybnosti. Tak asi čínu budem musieť vypustiť z môjho jedálnička.
 
Meno: admin RE: Tomas Dátum: 16.09.2013
Správa: Dobrý deň Tomáš, švédske stoly máme ešte stále v ponuke (minimálne do 17:00, v piatok a v sobotu do 19:00). V ponuke sú viac druhov Nigiri a Maki (a Hosomaki).
 
Meno: Tomas Dátum: 14.09.2013
Správa: Dobry den. Zaujimalo by ma, ci u Vas este ponukate 'svedske stoly'? Pripadne, ake druhy sushi mate v ponuke? Dakujem za odpoved.
 
Meno: admin RE: Nikola Dátum: 01.09.2013
Správa: Dobrý deň Nikola, dňa 31.08.13 sme nemohli zabezpečiť rozvoz jedál (krátko po obede) z technických príčin (pokazené auto). Ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti.
 
Meno: Nikola Dátum: 31.08.2013
Správa: preco sa mi teraz neda dovolat na rozvoz ?
 
Meno: admin RE: Zajo Dátum: 19.08.2013
Správa: Dobrý deň Zajo, pokiaľ ste naozaj mali v jedle husenicu od nás, tak sa ospravedlňujeme. Podľa mojich informácií ste si dňa 16.08.2013 objednali jedlo na donášku (neviem, či ste to Vy, ale asi áno, keďže medzitým nikto iný neprišiel s touto nepríjemnou skúsenosťou), následne ste boli osobne v reštaurácii (jedlo ste si však nepriniesli) s tým, že ste mali v jedle husenicu. Vedúca Vás požiadala o prinesenie jedla, aby si preverila danú sťažnosť s tým, že pokiaľ je to tak, ako hovoríte, tak Vám buď vymení jedlo alebo Vám vráti peniaze . Odmietli ste a namiesto toho ste si od nej pýtali 100€, čo samozrejme Vám len tak dať nemohla, pretože takto by mohol robiť každý.
 
Meno: Zajo Dátum: 19.08.2013
Správa: Ak mate chut na husenice v jedle a spinave taniere urcite navstivte cinsku restauraciu SHANGHAI v Prievidzi. Pri obrateni sa na veducu s otazkou ako je to mozne Vam odpovedia oni zato nemozu a co si date ine :-) Ja uz urcite po tejto skusenosti nemam zaujem...
 
Meno: silvia Dátum: 14.08.2013
Správa: Tlmocim spokojnost mojich rodicov ktori boli u vas na nedelnom obede chutne jedlo a na tie ceny dost velke porcie zvlast otec si prisiel na svoje nakolko cinsku kuchynu oblubuje :-)
 
Meno: Lalia Dátum: 16.06.2013
Správa: Dobry,
prave som prisla z vasej restiky... Bolo uplne super, nemam co vytknut, ponuka bola velmi dobra... snad len to, ze chybaju popisky, aby som si bola ista, ci naozaj jem kura a nie nejakeho psa alebo macku... inak fajn, mozno by bolo dobre, keby ste pridavali aj ako dezert flambovanu zmrzlinu ale v mensom prevedeni ako je normalna porcia... S jedlom som spokojna, hadam mi sadlo a nebudem mat z neho potom tazobu, aj to sa mi uz stalo... Celkovo hodnotim tento vas pokrok na vybornu, lepsie ako pred tym... :) Urcite pridem znova.
 
Meno: admin RE: Veronika Dátum: 13.06.2013
Správa: Dobrý deň Veronika, ospravedlňujeme sa Vám za túto zlú skúsenosť. Robíme, čo môžeme. Stoly upratujeme postupne, ale cez obed, pokiaľ príde veľký nával, tak nestíhame všetky naraz upracť.
 
Meno: veronika Dátum: 13.06.2013
Správa: Uplny hnus je tato restauracia ...bola som tam vcera a vobec sa m tam nepaci spinave stoly a ajten vyber jedal je onicom a takako sa pani veduca sprava ku svojim zamestnancomje odporne ...cinske jedlo mamrada ale tato restauraci ami uplne pokazila chut nan...ani sem nechodte neodporuucam !!!!fuj fuj fuj
 
Meno: admin RE: Lalia Dátum: 11.06.2013
Správa: Dobrý deň Lalia, samozrejme, že aj ponuka zeleniny, šalátov a príloh sa budú meniť z času na čas, ale "každý deň niečo iné" sa týka hlavne hlavných jedál. Mäso v čestíčku je pomerne obľúbené, ale nemôžeme Vám 100 % zaručiť, že bude na výber práve vtedy, keď tam budete ( napr. doobeda môže byť v ponuke, ale cez obed/poobede už v ponuke byť nemusí, záleží na tom, ako budeme stíhať).
 
Meno: Lalia Dátum: 11.06.2013
Správa: Dobry den :) Chcem sa spytat na tie svedske stoly... Pisete, ze kazdy den je ina ponuka, ale najde si tam kazdy nieco kazdy den? Od zeleniny po maso a tak? Je v ponuke kazdy den aj maso v cesticku?
 
Meno: admin RE: Eukalyptus Dátum: 03.06.2013
Správa: Dobrý deň Eukalyptus, ďakujeme za Vášu pripomienku, popisky jedál sa už robia (každý deň budú iné, keďže bude iná ponuka jedál), budú k dispozícii v priebehu najbližších dňoch.
 
Meno: Eukalyptus Dátum: 03.06.2013
Správa: Bol som konečne obzrieť tie vaše švédske stoly, na ktoré som sa už neuveriteľne dlho chystal, ale konečne prišla tá správna chvíľa. Som doslova nadšený tou širokou ponukou, z ktorej sa dalo vybrať. Normálne som si nevedel vybrať - také bolo všetko lákavé. Takže vás chválim, všetko bolo výborné - od polievky, cez hlavné jedlo s prílohami až po dezerty. No a samozrejme to sushi sa vám tiež celkom vydarilo. Jediné, čo by som uvítal by boli snáď nejaké popisky k tým nádobám s jedlom - aby bolo prehľadnejšie, že čo je čo, lebo keď niekto k vám zavíta len raz za čas tak ešte nemá taký prehľad o vašich jedlách. Ale to už je len taká drobnosť.
 
Meno: Juraj Dátum: 31.05.2013
Správa: Dobry den!!! Pani veduca!!! :D No musim ist pokostovat to tie vase swerigen stolen ;)
 
Meno: Miro N Dátum: 31.05.2013
Správa: Dobry den,
dnes som bol prvy raz na svedskych stoloch a musim sa priznat, ze mi fakt chutilo. Ochutnal som aj suši a bolo super! Vrelo odporucam, oplati sa obetovat 4,50 eur!
Dufam, ze vydrzite v nastavenej urovni a drzim palce nech vam to ide.
 
Meno: admin RE: Sona Dátum: 28.05.2013
Správa: Dobrý deň Soňa, pokúsime sa o to, aby v jedlách bolo viac šťavy. Menej šťavy v jedlách je z dôvodu, že "začnú tiecť" z taniera (napr. keď sa nosia 3 jedlá naraz) alebo z obalov počas rozvozu.
 
Meno: Sona... Dátum: 26.05.2013
Správa: Mozem len potvrdit,ze jedlo uz tak nechuti ako predtym.....nieco tomu chyba.Ja si skoro vzdy objednavam kurca po secuansky,prv bolo viac stavy...teraz je to dost suche a ta stava neni taka ako byvala.............SKODA***
 
Meno: admin RE:Michaela Dátum: 16.05.2013
Správa: Dobrý deň Michaela, máme stále tých istých kuchárov. Ospravedlňujeme sa Vám, samozrejme, že jedlo by malo vyť dovarené. Pokiaľ sa však stane, že jedlo bude surové, neváhajte a dajte nám vedieť, napravíme to.
S pozdravom.
 
Meno: Michaela Dátum: 16.05.2013
Správa: Dobrý deň, neviem či ste zmenili kuchára, alebo čo sa deje, ale už to jedlo nie je to, čo to bývalo. Už asi trikrát po sebe sa nám stalo, že jedlo bolo nedovarené, surové a chuť tiež nebola najlepšie, bolo to odfláknuté. Mám rada Vašu reštauráciu, chutí nám tam, teda chutilo, preto by som rada vedela, čo sa stalo.
Ďakujem.
 
Meno: admin Dátum: 23.11.2012
Správa: Ospravedlňujeme sa za spôsobené problémy. Rozvoz bude od pondelka, t.j. 26.11.2012. Ďakujeme za pochopenie.
 
Meno: Juraj Grac Dátum: 22.11.2012
Správa: Dobry den, nemozem sa k Vam dovolat. Co je vo veci ? Fungujete ?
 
Meno: Pan Jozef Dátum: 22.11.2012
Správa: Dobry den.Co sa deje ked sa nemozem dovolat na rozvoz?uz nefunguje? Dakujem
 
Meno: znechutená Dátum: 17.10.2012
Správa: To čo som zažila dnes ma dosť nepríjemne zaskočilo, nakoľko bolo v reštaurácii pomenej ľudí tak sme si všetci aj na opačnej strane jasne vypočuli čašníčku, ktorá sa vybavovala do telefónu dosť vulgárne, citujem: Som za barom do p..i , som za barom ty ko*ot a onedlho ďalšiu so slovami : Tú fixku tu nenechám lebo by ste mi ju uje*ali! ... dievčatá by si mali uvedomiť, že aj po odchode vedúcej by sa mali správať slušne. Niektorým prítomným to prišlo smiešne ale sú aj ľudia, ktorí vyhľadávajú príjemnú atmosféru a nezaujímajú ich vulgárne škriepky a nadurdené čašníčky s výrazom masového vraha. Ďakujem!
 
Meno: Katarína Dátum: 24.09.2012
Správa: Pani Veronika mám radosť, že sa správa k Vám slušne a nedonáša Vám iné jedlá ako si objednáte a nenapada Vas pri tom fyzicky. Nikdy som nemala problém ale už to je vyriešene a ja som velmi spokojná s touto reštikou :-) Je to tam na urovni až na toto ale čo už človek sa stretne v živote so všeličím ....je to už za mnou ale od vtedy si dávam pozor kto mi prinesie jedlo ....
 
Meno: Veronika Dátum: 14.09.2012
Správa: Veľmi dobrá čínska reštaurácia! Veľmi dobré porcie za výborné ceny. Videla som tu pár dotazov na rozvoz, konkrétne aj na pána Antona Čičmanca. Zatiaľ som s nimi nemala problém, priam sú milí a častokrát nám vídu v ústrety tak ma taký hlúpy komentár trochu zaskočil. Reagujem konkrétne na Vás, pani Katarína, asi sa Vám veľmi nevenuje tým pádom.
 
Meno: Romana Dátum: 22.08.2012
Správa: Dnes sme zažili šok z dovozu 5 porcií obedného menu. Ku každej si dovozca účtoval 0,70 eura, čiže za cestu z Prievidze do Bojníc sme zaplatili 3,50 eura.Je to normálne? Toto je asi podnikanie na slovenský spôsob.
 
Meno: katarína Dátum: 04.08.2012
Správa: Dobrý večer priatelia . Tak toto čo som zažila dnes je hrozné. Objednala som si jedlo a priniesol mi to muž menom Čičmanec Anton a napadol mojho priatela , chcel ho mlátiť. Fakt ak nechcete mať pokazený večer neobjednavajte z tadeto jedlo lebo rozvoz robia nepričetný ludia čo Vám môžu ublížiť. Svoje neschopnosť zapamatať tel. číslo si rieši hrubou silou ale čo možno čakať od chlapa s polnohospodárskou školou mal by sa venovať kravám a nie rozvozu jedál
 
Meno: Daniela Dátum: 03.08.2012
Stránka: http://www.ishangai.sk
Správa: Dobrý deň,
rozhodla som sa aj ja prispieť pár riadkami k hodnoteniu tejto reštaurácie v našom meste.
Už asi 5 rokov navštevujeme Vašu reštauráciu pri rôznych príležitostiach celá rodina a musím povedať, že obsluha je vždy milá, rýchla a jedlo sa ani nedá opísať - fantázia. Je chutné a v do statočnom množstve, takže aj páni, ktorí sú zvyknutí na väčšie porcie sa najedia dosýta.Ak jedlo ostane, vždy vám ho ochotne zabalia domov.A ešte mám potrebu pripísať, že vždy v predvianočnom období už asi 5 rokov chodievame s manželom vždy do tejto reštaurácie posedieť a vychutnávame si predvianočnú atmosféru. Vždy tu v tejto reštaurácii, a to ich je v našom meste niekoľko, prečo asi?
 
Meno: Matty Dátum: 21.04.2012
Správa: S priateľom sa vždy chodievame k vám najesť a veľmi nám chutí...s obsluhou problém nemáme.A tí niektorí rozmaznaný ľudia čo sem píšu o niektorých sprostých negatívach ako napr. znudená obsluha-záleží na tom aj postoj zákazníka, my sa usmievame, netvárime sa vážne a nikdy neboli na nás nepríjemný; veľké porcie-nechápem čo je na tom zlé. Veď to je iba pozitívne. V iných reštauráciách kde sú malé porcie, že to je taký predobed, to je lepšie? My sem veľmi radi chodíme a varia fakt skvele...a niečo to asi aj znamená keď tam chodí toľko veľa ľudí. A za to že majú cez obed frmol je normálne.
 
Meno: admin RE: Radka Dátum: 15.04.2012
Správa: Dobý deň, Radka! Ďakujeme za Vaše rady a za Vašu dôveru. Momentálne už pracujeme na obsahu našej stránky. Verím, že už čoskro pod názvami jedál pribudnú aj ingrediencie. Odkážem nášmu personálu, aby nechal viac času zákazníkovi na výber jedlá, pokiaľ bude treba (často sa stáva, že keď necháme viac času zákazníkovi na výber, tak sa príde opýtať, že prečo ešte doteraz nikto neišiel objednáť, keď už tak dlho čaká).
 
Meno: Radka Dátum: 15.04.2012
Správa: Pekný deň prejem. Chodím k vám už cca 3 roky na to isté jedlo. Vo výbere jedál som opatrná,, pretože niektoré druhy surovín neobľubujem a nakoľko váš personál sa snaží čo najrýchlejšie vybaviť objednávku a nie je ochotný informovať zákazníkov o obsahu jedla myslím si,, že by sa na vašej stránke mali nachádzať fotografie všetkých vašich jedál. Výrazne by pomohlo keby sa pod tajuplnými názvami jedál nachádzali aj ingrediencie,, ktoré má jedlo obsahovať. Tiež mi dosť vadí,, že čašníci sú až priveľmi dotieraví čo sa týka toho,, že nenechajú zákazníkov aby si v kľude pozreli jedálny lístok a vybrali jedlo... Personál aj po opakovaných výzvach stojí pri stole a znervózňuje zákazníkov pri výbere jedla... Okrem týchto negatív musím napísať aj to,, že jedlo je veľmi chutné,, porcie sú veľmi veľké čo je tiež výrazné plus a chcela by som taktiež pochváliť vašu slepačiu polievku a jedlo číslo 29 kde by tiež neuškodilo keby ste dávali dostatočné množstvo kreviet nakoľko v celej porcii nájdem tak vždy maximálne 3-4 krevetky... Dúfam,, že si vezmete tieto rady k srdcu a budem sa k vám aj naďalej tešiť :) ...
 
Meno: admin RE: Matus Dátum: 12.03.2012
Správa: Dobrý deň, Matus! Je nám ľúto za to, čo sa Vám stalo, ospravedlňujeme sa. (Myslím si, že tak dlho (45 min.) ste skutočne nemali čakať, aj keď všetky obedné menu varíme až na objednávku a boli tam iba dve čašníčky.)
Budeme sa snažiť, aby sa to už 2.krát nestalo.
 
Meno: Matus Dátum: 12.03.2012
Správa: po dlhom case som znova navstivil vasu restauraciu!Musim povedat ze vecsi chaos som v resturacii este nevidel! bolo plno a obsluha to vobec nezvladala! Na otazkupreco to tak dlho(45min)trva som dostal odpoved ze su tam len dve!ked som chcel hovorit s veducou tak mi bolo povedane ze tam este nebola a nevedia kedy pride! Myslim ze by sa mali zamysliet nad tym co a ako robia! jedol som aj v inych podnikoch na slovensku ktore mali plno a zvladali to tam uplne v pohode(jedlo som mal na stole do 20min.)
 
Meno: admin RE:Matuš Dátum: 22.01.2012
Správa: Dobrý deň, Matuš! Na spokojnosti našich hostí nám skutočne záleží. Čo sa týka jedla 134, tak hríby tam naozaj nemajú byť. Písal som "teoreticky" z dôvodu, že môžeme niečo pridať alebo ubrať podľa špeciálnych požiadaviek hostí.
 
Meno: Matuš Dátum: 21.01.2012
Správa: Z toho čo ste tu napísali sa mi zdá že si zo zakaznikov robite srandu ! A kazde jedlo robite od oka a nie podla receptury! host potom nievie co mu prinesiete na taniery! vsetko robite odoka podla toho ako sa prave kucharovy chce ! a ta vyhovorka s recepturou ?! mam silny pocit ze poriadne klamete!
 
Meno: admin RE:tina Dátum: 13.09.2011
Správa: Dobrý deň, Tina (musíme odpovedať takto, pretože uvedená e-mailová adresa z nejakého dôvodu je "nefunkčná"), áno, dnes sme mali objednávku 132 a 134. Pokiaľ ide o jedlo 134, tak ste zrejme mysleli rybie filé namiesto kuracieho mäsa. Ak ste tam huby nemali, tak sa Vám ospravedlňujeme. Avšak podľa receptúry dávame do 134 iba 3 kusy kreviet (v prípade 4 ks ste mali stále o 1 ks viac, čo sa týka hríb, tak podľa pravidiel by tam tiež teoreticky nemali byť, ale kvôli vzhľadu jedla ich tam niekedy dávame (nemusí to byť však vždy, pokiaľ by ste to obľubovali, tak môžete dopredu povedať, že ich tam chcete mať) ).
Je nám to ľuto, ale pokiaľ by sa druhýkrát takého niečo stalo, môžete sa hneď stažovať a my sa budeme snažiť Vám jedlo vymeniť.
S pozdravom.
 
Meno: tina Dátum: 13.09.2011
Správa: No dnes som total znechutena...Pravidelne si od Vas objednavam 132 so 134 a do teraz az na obcasne mini nedostatky som bola spokojna. Ale to co mi doniesli dnes...polovicne porcie,chybali tam suroviny,ktore tieto jedla maju obsahovat..ani jedna huba,ci nahrada..hrib ani v jednom z nich,v morskom hrnci..4 krevety a asi 3 ks obal.kuracieho maska..hroza..Vsade sa moze, stat,ze dojde nejaka surovina,ale zeby dosli vsetky naraz? Alebo ste zmenili kuchara,ktory setri na horsie casy?..
 
Meno: pp1 Dátum: 23.04.2011
Správa: my tam chodíme na ostrokyslú polievku - je super a v zime skvele zahreje.mňam.
 
Meno: Lea Dátum: 29.03.2011
Správa: Na Vašom jedle sa stávam pomaly závislá ;) milujem čínsku kuchyňu, a ceny sú super. Ďakujem za to, že ste!
 
Meno: Ivanka a Tonko Dátum: 20.03.2011
Správa: Ďakujeme za výborné jedlo originálnej chuti a navyše za vynikajúcu cenu
 
Meno: Maja Dátum: 21.01.2011
Správa: Super reštaurácia.Vždy keď sa dostanem do Prievidze, alebo potrebujem niečo vybaviť, nikdy s manželom nevynechám vašu reštauráciu.A zoberiem si menu aj domov pre deti. Veľmi chutne varíte a aj porcie sú dostatočne veľké.Odporúčam!!!!!!!!!!
 
Meno: Andrea Dátum: 27.12.2010
Správa: super restauracia dobre ceny ale skoda ze neni v handlovej ale priestory by sme mali skuste pouvazovat prosim,dobre varite mame ju rady cela rodina.
 
Meno: Maggie Dátum: 14.10.2010
Správa: Ja som velmi spokojna s jedlom, davate velke porcie a mate aj lepsie ceny v porovnani s restauraciou New Bei Jing.Ale to bude asi tým ze oni su v centre a vy nie, takze je to pochopitelne.Personal je milý a úslužný. Restauracia je utulna, iked bolo by tam co vylepsovat, v tomto si berte priklad s New Bei Jing :-) Prajem vela stastia a vela spokojnych zakaznikov
 
Meno: Paulina Rezačova Dátum: 26.08.2010
Správa: Do činskej reštauracie na rozvoji chodiime velmi radi s priatelom,,,, velmi chutne jedla, velmi velke porcie ale priatelovi to nevadiii lebo polovicu s mojej porcie može zjest on.... takžeja som velmi spokojna a ttetuška čo nosii to teple vinkoo je velmi milaa..... a ODPORUčAM šPECIALITY KONG-FU NEPIKANTNEE.. naš favorit !
 
Meno: Majka Dátum: 16.08.2010
Správa: V tejto reštaurácii mi jedlo veľmi nechutilo. veľká porcia, mäso divné.
niekto tu kritizoval stránku, tak vieš tebe nedajú zarobiť a stránka je taká za akú si zaplatili. logika
 
Meno: Silvia Dátum: 25.07.2010
Správa: som veľmi spokojná ako s jedlom tak i s obsluhou, porcie sú veľké ale veľmi chutné, ceny sú naozaj bezkonkurenčné rada k Vám chodím.
 
Meno: monika Dátum: 22.07.2010
Správa: varíte výborne, porcie sú neskutočne velke...ani to nevládzem zjest
 
Meno: ma Dátum: 09.04.2010
Správa: Milujem čínsku kuchyňu a preto som rada , že mám v meste čínske reštaurácie.Máte dobré porcie a DONÁŠKOVÚ SLUŽBU(to je super)a to najlepšie chutné jedlo.Vaši kuchári sú šikulkovia!Jednoducho MŇAM-MŇAM.
 
Meno: Marika 51 Dátum: 04.02.2010
Správa: Rada chodim do vasej restauracie dobre jedlo a porcie su vzdy bohate a chutne.
Uz sa tesim ze si pojdem pochutit na kacicke dovidenia.
 
Meno: jaroslav Dátum: 24.01.2010
Správa: Super ale prečo nespravite podobnu reštauraciu v Handlovej?
 
Meno: jana Dátum: 17.01.2010
Stránka: http://www.ishanghai.sk
Správa: super restauracia dobre ceny ale skoda ze neni v handlovej ale priestory by sme mali
 
Meno: RE: Zuzana Dátum: 15.01.2010
Správa: Pani zuzana, ale oni za to nemôžu a nestanovujú ceny za rozvoz. Oni iba jedlá varia a dovoz im zabezpečuje iná firma.
 
Meno: Zuzana Dátum: 15.01.2010
Správa: Dobrý deň, nepáči sa nám, že keď si objednávame na jednu adresu viac obedov, za každý účtujete dovoz. Myslíme si že pri piatich obedoch na jednu adresu je to neseriozne.
 
Meno: JaroD Dátum: 28.12.2009
Správa: Do Prievidze chodím raz do týždňa služobne a vždy idem ku Vám na obed. Také úžasne chutné jedlá pripravujete, že jediné čo mi chýba je to, že nemáte reštauráciu aj u Nás
 
Meno: Štefan Čech Dátum: 27.12.2009
Správa: Počul som o Vašich problémoch s mestom. Som Prievidžan od narodenia, ale za toto mesto sa hanbím ako nikto.

Držím Vám palce, Vašu reštauráciu mám veľmi rád, má síce svoje chyby, ale vôbec si nemyslím, že je v daných priestoroch nežiadúca. Pomaly si začínam myslieť, že nežiadúce pre toto mesto je jeho vednie.

 
Meno: Marek Dátum: 20.12.2009
Správa: Co sa týka jedal su perfektne,ale musim vycitat znudenu obsluhu bez usmevu,slaby kontakt s hostami priam rychlo objednat a zaplatit.Tak isto casto meniaci sa personal zo strany Slovenskych zamestnancov.Inak vsetko ok..
 
Meno: MirusK Dátum: 17.12.2009
Správa: Jedlá v reštaurácii sú veľmi dobré a chutné a taktiež personál reštaurácie je veľmi milý a ochotný. Z mojej strany maximálna spokojnosť a odporúčam ju i ostatným !
 
Meno: Freeman Dátum: 23.11.2009
Správa: - ceny vs porcie su bezkonkurencne
- kvalita jedla je dobra
- restauracia je dobre situovana
- dalsie plus je rozvoz

preto nechapem, preco mate taku slabu stranku?

sam by som mal desiatky napadov ako Vas servis vylepsit, za rozumnu cenu sa mozeme i dohodnut
 
Meno: Martin Kudlík Dátum: 19.11.2009
Správa: Je to najlepsi čínska kuchyna na slovensku ten jozef nemá pravdu on si vimíšla

 
Meno: Jozef Marel Dátum: 19.11.2009
Správa: Je to grc varia tam hnusne ble
 
Meno: Karol Hyndenburg Dátum: 22.10.2009
Správa: Humus!
 
Meno: eva Dátum: 08.10.2009
Správa: Fantasticky podnik,vyborna obsluha ktora si dokonale pozna svoju klientelu,fantasticke jedlo a prijemne prostredie.
 
Meno: Martin Rezac Dátum: 07.10.2009
Správa: Je to ta najskvelejsia restauracia v ktorej som kedy bol.skvele jedno,skvele porcie,prijemny personal,proste podnik na urovni mozem len odporuct budete spokojny.Viem co vravim chodim tam dost casto.
 
Meno: Tibor Dátum: 30.09.2009
Správa: Dobrá kuchyňa. Dobré porcie. Môžem len odporučiť.
 

Príspevky s nevhodným alebo vulgarným obsahom budú zmazané !!!